Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeZawsze mi sie ten motocykl podobal. Ale jako pierwszy moj powazny motocykl kupilem 2 lata temu BMW K1100 LT 94r. Zrobilem na nim 12k mil. Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem XJ 900S z 97 r Interesowaly mnie roczniki od tego w gore. Za male pieniadze bo za 1395 funtow z przebiegiem 24k mil (K1100 mial jakies 70k mil) i to w dodatku w idealnym stanie nabylem maja Dive. Od marca br zrobilem na niej ponad 700mil a juz od pierwszego przejazdu juz sie dobrze z nia czulem. Moze tez przez to, ze mialem niezly trening na BMW (kilka parkingowek 2 powazniejsze wypadki...) W porownaniu do BM Diva nie jest ciezkim motocylem nie czuje jej ciezaru w manewrach i o wiele latwiej nia sie steruje na nierownosciach. Dla tych ktorzy nie mieli do czynienia z cegla moga powiedziec ze jest to ciezki motocykl. Po moich doswiadczeniach Z BMW nie jest to dla mnie problemem.. Zobacze jak go wyposaze w kufry :) Co jeszcze moge dodac od siebie to o tych dodatkowych plastikach na silnik. Przy moim wzroscie 190cm gorna czesc panelu niestety ociera mi sie o koalana. W jezdzie solo jeszcze da rade ale z pasazerem jest juz to bardziej uciazliwe. A tak to moge sie dopisac do reszty opisu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza